Wycieczka do Warszawy rocznika 2013/2014

To był intensywny weekend naszych Orlików w stolicy. W sobotę wczesnym rankiem pociągiem wyruszyliśmy do Warszawy, po kilku godzinach podróży byliśmy już na miejscu. Po dotarciu na miejsce na Dworzec Centralny prędkim krokiem wybraliśmy się na Targówek, gdzie zagraliśmy sparing z Talent Warszawa.

Zagraliśmy dwa bardzo wartościowe mecze, dziękujemy gospodarzom za gościnę w stolicy. Następnie szybka podróż metrem na PGE Narodowy gdzie czekał na nas przewodnik. Od środka mogliśmy zobaczyć jak wygląda między innymi szatnia reprezentacji Polski, strefa mieszana czy miejsce, z którego mecze naszych kadrowiczów ogląda prezes PZPN czy Prezydent Polski. Potem mała regeneracja i spacer po Krakowskim Przedmieściu, Starym Mieście i Śródmieściu. Zobaczyliśmy Plac Zamkowy, Pałac Prezydencki czy też Grób Nieznanego Żołnierza. Wieczorem wróciliśmy do hostelu, aby odpocząć przed następnym dniem, który był równie intensywny.

W niedzielę rocznik 2014 i rocznik 2013 zagrał w turnieju Deyna Cup na Wyżynach.
Nasi wszyscy chłopcy zaprezentowali się z bardzo dobrej strony, młodsi koledzy skończyli turniej na 1 miejscu, a starsi na 3 miejscu. Dodatkowo indywidualnie nagrodzeni zostali Bartosz Ladach (król strzelców turnieju 2014) oraz Konrad Wasilewski (MVP turnieju 2013), ale oczywiście wszyscy chłopcy zasługują na wyróżnienie. Tego dnia większość dnia spędziliśmy podzieleni na dwie grupy, chłopcy z rocznika 2014 po rozegranym turnieju mieli możliwość obejrzenia meczu naszej kadry z Holandią w strefie kibica na Błoniach Stadionu Narodowego, co również na pewno było nie małym przeżyciem. Wieczorem mieliśmy już pociąg powrotny, zanim się nie obejrzeliśmy nasze pendolino było już w Gdyni. Ten wyjazd z pewnością pozostanie naszym zawodnikom w pamięci na bardzo długo.